Friday, August 17, 2012

etelhem hageby









Drømmehus på Gotland via Mackapär. Se mere her.

7 comments:

  1. Åh hvor ser det helt utrolig skønt ud. Jeg har aldrig været på Gotland, men der skulle jo være så smuk. Har du været der?

    ReplyDelete
  2. Nej, jeg har endnu ikke været på Gotland. Men vi tænker på at tage til Öland næste år. Der er meget fint, tror jeg!

    ReplyDelete
  3. Haha! I det där huset har jag varit inne många gånger! Kände de som bodde där då jag jobbade på krukmakeriet som ligger i samma by! Är huset fortfarande till salu?

    ReplyDelete
  4. Hvor ser det helt fantastisk ud, Sophie - sikke et drømmehus!

    ReplyDelete
  5. Ulrika: hvor sjovt & hvor må det have været fantastisk at bo på Gotland! huset er vist stadig til salg. det ser så smukt ud!

    ReplyDelete
  6. Fina du,
    Tack för dina ord inne hos mig. Gör mig så otroligt glad att kunna beröra både i ord och bilder.
    Tycker så mycket om det du visar på instagram - nu måste jag titta runt här med..
    Ha en fin lördagkväll!
    Kram
    Nanna så fint jag vill

    ReplyDelete