Thursday, January 17, 2013

vem ska trösta knyttet? // who will comfort toffle?





Da jeg så den smukke gamle udgave på originalsprog hos Curio Books, blev jeg nødt til at vise jer den. Her hjemme læser vi Hvem skal trøste Knytten? (1960) rigtig tit, men på dansk & i en nyere udgave.

Moomin er en virkelig god side om Tove Jansson & hendes værker.

When I saw this beautiful vintage edition in original language at Curio Books I had to show you. They have such good taste in books. We read Who will comfort Toffle? (1960) very often at my house, but in Danish.

Moomin is a really good site about Tove Jansson & her work.

3 comments:

  1. Du ved jeg elsker Mumi. Og illustrationerne i den bog er absolut vidunderlige. Jeg har jo købt en plakat af billedet med huset i skoven og jeg kan igen og igen fortabe mig i det. Man får sådan lyst til at kravle ind i billdet - hvis du forstår...

    ReplyDelete
  2. How nice to see an original, I love the books too and have this but new like yours only ours is in English.

    ReplyDelete
  3. Världens finaste bok!

    ReplyDelete